Fysiotherapie Amsterdam zuidoost

Fysiotherapie Neuroreset heeft de missie om zoveel mogelijk mensen te helpen naar een pijn- en blessurevrij leven. Daarom hebben wij onze eigen Neuroreset Fysiotherapie behandelmethode ontwikkeld. Hierin streven we naar een duurzaam resultaat. Met onze fysiotherapie praktijk in Amsterdam Zuidoost staan wij voor jou klaar.

Change 24/7 Fysiotherapie

Wil jij ten slotte meer informatie over onze aanpak? Maak dan nu een afspraak voor de gratis PIJN-CHECK in Amsterdam Zuidoost. Hierin krijgen wij in 20 minuten een inzicht in de oorzaak van jouw klachten. Ook bekijken we vervolgens wat we er mee kunnen doen.

CHANGE=24/7 LOCATIE

Onze fysiotherapie praktijk in Amsterdam Zuidoost is gelegen in de Elizabeth Cady Stantonplein. Onze praktijk bevindt zich in change= 24/7 Healthclub Amsterdam Zuidoost.

Tijdens de gratis pijn-check in Amsterdam bekijken we jouw pijn en blessure. Wat het is en wat we ermee kunnen doen.

Amsterdam

Elizabeth Cady Stantonplein 6,
1102 AB Amsterdam

Heb je pijnklachten waar je snel en blijvend van af wil? Dan is dit dé place to be! Ik liep jarenlang rond met vage pijnklachten maar dankzij de aanpak van Neuroreset kan ik alles weer doen wat me lief is. Echt een aanrader!

– Patrick van Eldert