Fysiotherapie BUSSUM

Fysiotherapie Bussum Neuroreset heeft de missie om zoveel mogelijk mensen te helpen naar een pijn- en blessurevrij leven. Daarom hebben wij onze eigen Neuroreset Fysiotherapie behandelmethode ontwikkeld. Hierin streven we naar een duurzaam resultaat. Met onze fysiotherapie praktijk in Bussum staan wij voor jou klaar.

Wil jij ten slotte meer informatie over onze aanpak? Maak dan nu een afspraak voor de gratis PIJN-CHECK in Bussum. Hierin krijgen wij in 20 minuten een inzicht in de oorzaak van jouw klachten. Ook bekijken we vervolgens wat we er mee kunnen doen.

BUSSUM LOCATIE

Onze fysiotherapie praktijk in Bussum is gelegen in de Struikheiweg 16. Er is voldoende parkeergelegenheid, je kunt gratis parkeren op ons eigen terrein. Onze praktijk bevindt zich in Squash and Welness in Bussum.

Tijdens de gratis pijn-check in Bussum bekijken we jouw pijn en blessure. Wat het is en wat we ermee kunnen doen.

Bussum

Struikheiweg 16,
1406 TK Bussum

ONZE PARTNERS IN BUSSUM

UNIEKE HOCKEY TRAININGEN

Met jarenlange hockey ervaringen op hoog niveau en kennis op het gebied van performance geef ik unieke 1-op-1 hockey trainingen in Bussum om je prestaties te verbeteren.

Hockey Training

Walking, running, climbing. Your feet will be put to the test.

PREVENTIE

The fastest way to reach results is to monitor the progress you make.

PERFORMANCE

By slowly raising the weight bar, we are able to built muscles safely.