Fysiotherapie Bussum

Jou helpen pijnvrij te leven

FYSIOTHERAPIE BUSSUM GESLOTEN

Helaas is onze locatie in Bussum gesloten. We helpen je graag verder op één van onze andere locaties: Hoofddorp, Heemstede en Groningen.

ONTDEK ONZE AANPAK

We ontwikkelden een eigen aanpak bij Neuroreset Fysiotherapie. Deze sluit niet bij alle pijnklachten aan. We nodigen je graag uit voor een kosteloze pijncheck. Komen we er in 20 minuten achter of onze aanpak wél geschikt is voor jou. Tijdens dit moment nemen we je klachten door en ontdek je direct of behandeling nodig is.

Fysiotherapie Bussum

GEEN BEHANDELING

Is er geen behandeling nodig voor je klachten? Ga je alsnog niet met lege handen naar huis. Sommige pijnklachten zijn thuis te behandelen met de juiste oefeningen. We vertellen je graag de uit te voeren oefeningen. Daarnaast ontvang je praktische tips en informatie over je leefstijl en voeding. Zo levert een kosteloze pijncheck je altijd iets op. Als je wel behandeling nodig hebt, gaan we over op een behandelplan.

Persoonlijk
Behandelplan

Een persoonlijk behandelplan stellen we helemaal op jou af. Een pijnklacht kan bij twee personen hetzelfde zijn, maar anders aanvoelen. In dit persoonlijke behandelplan leggen we het aantal consulten, oefeningen voor thuis of in de sportschool en voedings- en leefstijltips vast.

Tussendoor mag je ons altijd vragen stellen over of je behandeling. Bel, mail of app gerust voor meer informatie. Na de pijncheck plannen we graag een eerste consult met je in.

1. BOEK GRATIS

Plan direct online een kosteloze pijncheck in. Kom langs wanneer het jou uitkomt.

Doorloop de pijncheck in Bussum. We bekijken jouw pijn(en) en vertellen je de vervolgstappen.

3. HET PLAN

Is fysiotherapie nodig? Dan maken we samen een behandelplan en ontvang je advies op maat.