Neuroreset Fysiotherapie Groningen

Helpt jou pijnvrij te leven

Fysiotherapie Groningen

Bij Neuroreset Fysiotherapie Groningen helpen we je richting een pijn- en blessurevrij leven. Daarvoor gebruiken we onze zelfontwikkelde behandelmethode. Hierin staan een persoonlijk plan, langdurige aandacht en een positieve benadering centraal. We geven je geen advies mee om rust te nemen en te wachten. Liever kijken we naar wat fysiek wƩl mogelijk is in jouw situatie. Daarom plannen we langere consulten in dan een gemiddelde fysiotherapeut. We doen niet zomaar wat tests om te kijken wat jouw probleem is. We nemen uitgebreid de tijd om tot de kern van jouw pijn te komen. Neuroreset Fysiotherapie Groningen helpt je op weg naar een pijnvrije toekomst.

ONTDEK ONZE
AANPAK

Bij Neuroreset Fysiotherapie Groningen hebben we onze eigen aanpak ontwikkeld. Om erachter te komen of onze aanpak bij jou aansluit, nodigen we je graag uit voor een kosteloze pijncheck. We nemen tijdens dit moment uitgebreid je klachten door en vertellen je of behandeling nodig is.

GEEN BEHANDELING NODIG?

Als we bepalen dat er geen behandeling nodig is, vertellen we je dat ook eerlijk. Dat bespaart je een lang traject die niet altijd het gewenste resultaat oplevert. Wel geven we je handige tips mee die jouw klachten kunnen verminderen. Zo steek je altijd iets op van een pijncheck. Heb je wel een behandeling nodig? Dan gaan we over in eenĀ een behandelplan op maat.

Persoonlijk behandelplan

Graag gaan we met je in gesprek over jouw vervolgstappen naar een pijnvrije toekomst. We maken een persoonlijk behandelplan met daarin het aantal consulten, oefeningen voor thuis of in de sportschool en voedings- en leefstijltips. Tussen de behandelingen door vragen over je behandeling? Je mag altijd mailen, appen of bellen voor meer informatie. Na de pijncheck plannen we direct een eerste behandeling in.

Simon Klazinga Fysiotherapeut Groningen

Locatie Neuroreset Fysiotherapie Groningen

Je vindt Neuroreset Fysiotherapie Groningen op bedrijventerreinĀ Lamsoor 2C in Food and Motion. Je kunt al vanaf 8.00 uur ā€˜s ochtends bij ons terecht. Parkeren op ons terrein is gratis.

1. BOEK GRATIS

Plan direct online een kosteloze pijncheck in. Kom langs wanneer het jou uitkomt.

Doorloop de pijncheck in Groningen. We bekijken jouw pijn(en) en vertellen je de vervolgstappen.

3. HET PLAN

Is fysiotherapie nodig? Dan maken we samen een behandelplan op maat voor jou.

Groningen

Lamsoor 2C