Heemstede

Helpt jou pijnvrij te leven

Fysiotherapie Heemstede

Behoefte aan fysiotherapie in Heemstede? Kom langs bij Neuroreset. Het is ons doel om jou aan een pijn- en blessurevrij leven te helpen. Om dat mogelijk te maken, ontwikkelden we een geheel eigen behandelmethode. Deze methode is ingericht op basis van drie speerpunten.

We gaan met een positieve benadering aan de slag en kijken naar wat er wƩl mogelijk is. Daarnaast voeren we uitgebreide consulten en ontvang je een persoonlijk behandelplan op maat. Samen kijken we naar activiteiten die je nog wƩl kunt blijven doen. Van stilzitten gaat je pijn niet weg. We gaan voor je op zoek naar de oorzaak van je pijnklachten. Neuroreset Fysiotherapie in Heemstede heet je van harte welkom.

Zo gaan we
aan de slag

Fysiotherapie Neuroreset in Heemstede maakt gebruik van een eigen behandelmethode. Onze unieke methode is geheel wetenschappelijk onderbouwd. Om erachter te komen of onze methode ook voor jou werkt, nodigen we je uit om een kosteloze pijncheck in te plannen. In slechts 20 minuten ontdek je al of onze methode bij jouw klachten past. Op basis van dit gesprek ontvang je persoonlijk advies op maat. Kijk in onze agenda en plan direct je afspraak in.

Behandeling niet altijd nodig

Het is goed mogelijk dat we tijdens de pijncheck ontdekken dat je geen behandeling nodig hebt. Soms zijn de juiste oefeningen voor thuis of in de sportschool voldoende. In slechts 20 minuten tijd ontvang je veel bruikbare informatie voor jouw situatie. Heb je wel behandeling nodig? Gaan we met elkaar in gesprek over een persoonlijk behandelplan op maat.

Fysiotherapie Heemstede

Locatie Neuroreset Fysiotherapie Heemstede

Bezoek Neuroreset Fysiotherapie aan de Cruquiusweg 37 in Heemstede. Onze praktijk vind je in de prachtige sportschool van Health Club Nu Heemstede. Parkeren op ons terrein is gratis. Kom langs vanaf 8.00 uur ā€˜s ochtends.

1. BOEK GRATIS

Plan direct online een kosteloze pijncheck in. Kom langs wanneer het jou uitkomt.

Doorloop de pijncheck in Heemstede. We bekijken jouw pijn(en) en vertellen je de vervolgstappen.

3. HET PLAN

Is fysiotherapie nodig? Dan maken we samen een behandelplan en ontvang je advies op maat.

GEEN BEHANDELING

Is er geen behandeling nodig voor je klachten? Ga je alsnog niet met lege handen naar huis. Sommige pijnklachten zijn thuis te behandelen met de juiste oefeningen. We vertellen je graag de uit te voeren oefeningen. Daarnaast ontvang je praktische tips en informatie over je leefstijl en voeding. Zo levert een kosteloze pijncheck je altijd iets op. Als je wel behandeling nodig hebt, gaan we over op een behandelplan.

Heemstede

HCNU Heemstede